HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.03.11. 12:46 Tunc

mosoly

Tegnap kipróbáltam azt, hogy egyetemre menet 3 különböző korú/nemű emberre rámosolygok(idegenre), mi lesz a reakciójuk.

Íme:

"Kezdtem" egy 8-9 éves forma kisfiúval. A fiúcska nézegetett felém, ránéztem, rámolyogtam, de ezt nemcsak ő, hanem az anyja is észrevette. Magához rántotta a gyereket és nagyon csúnyán nézett rám. 2 megálló után leszálltam.
A következő egy idősebb néni volt, akinek átadtam a helyem. Később megint rám nézett, én rámosolyogtam, erre elkezdett fészkelődni és a következő megállóban leszállt.
A harmadik egy 30 körül pasas volt, aki szembe ült velem a metrón. Mosoly, majd az eredmény: "rebegtette" a szemöldökét, enyhén oldalra fordította és lehajtotta a fejét. Közben kajánul vigyorgott és rám nézett. Leszálltam a következő megállóban.

Szóval, összegezve:
a kicsiknél pedofil vagyok, az időseknél pszichopata, a 30asokkal pedig kettyinteni akarok.

Ömm....

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr621831124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minc 2010.03.11. 13:21:19

lol. cukros néni.
a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P
süti beállítások módosítása