HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.01.28. 11:41 Tunc

2010 rossz

Túl vagyok az első egyetemi szemeszteremen négyes átlaggal. Hát.... oké, nem rossz, nem rossz, de ebből pár tárgy nem sikerült. Na mindegy, félév csúszás nem olyan vészes. Remélem.

Ennek örömére éppen kezdtem örülni, hogy rendbe jön ez ayynamvadt élet, de tegnap olyan ominózus sokk ért, hogy újra kell gondolnom mindent és ennek következtében drasztikus változásokra kell számítani tőlem. Hogy állna nekem a rövid haj, minusz 20 kiló és a tetoválásom kibővítése?
Na jó, nemcsak külsőségekben, hanem a fejemben is rendet kell rakni. Eddig tudtam mit akarok, de mostmár nem. Most azt, amit eddig, már egyáltalán nem akarom! Hiába mondja mindenki, hogy hülye vagyok, meg hiába mondom össze-vissza a szövegeket(higgyétek el, én se vagyok tisztában semmivel, úgyhogy ne is kérdezzen senki)!

Úgyhogy légyszi, kíméljen meg mindenki attól, hogy "de te nem ezt akartad", meg blablabla, csak annyit kérek, hogy fizessen nekem egy fröccsöt.:)

Huh banyek, mit is akartam ebből kihúzni?!........ Ja igen: 2010 egyelőre nagyon szar rossz!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr421708708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minc 2010.01.28. 17:39:39

jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz. ennél már csak jobb lehet.
süti beállítások módosítása