HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.01.16. 10:41 Tunc

Ma hajnalban tapasztaltam meg életemben először, milyen az Igazi macskajaj. Nem felemelő élmény és nem is vagyok büszke rá, de végre sikerült megtapasztalni. Mondjuk én is jókor kerültem ilyen állapotba, mert ma reggel állitott be apukám Győrből, aki megsajnált minket a sztrájk miatt és hozott mindenféle jóságot(20kg macskaalom, azért nem kispálya egy 43 négyzetméteres lakásban).És kaptunk mikrót. Kúl!

A tegnapi koncert meg jó volt, kisebb rizikóktól eltekintve, de éjfélre otthon voltam. Mondjuk úgy mentem neki, hogy áh, kell a fenének ez, de már megigértem. Aztán egész jól sült el. Köszi érte!:)

És megtaláltam a skót lembast. Majd csinálok.... egyszer.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr951676330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siss 2010.01.18. 17:21:07

Jóvan, mostantól lehet kommentelni.

Minc 2010.01.21. 20:04:14

aszondja kisebb. höhö. :)
süti beállítások módosítása