HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.01.09. 21:36 Tunc

A tegnapi esti találkozónak igazság szerint semmi értelme nem volt a részemről, több szempontból is.
-régóta nem voltam ilyen összejövetelen és ezért többnyire mindenki csak a közeli ismerősökre koncentrált, ezért nem igazán tudtam senkivel beszélgetni egy-két emberen kivűl.
-a köszönés, mint cselekvés, hozzátartozik minden nép és korosztály etikettjéhez különböző formákban, úgyhogy elvárható lenne nemű és korú embertől.
-talán a beszélgetés azért nem tudott létre jönni,mert egy állati kicsi helyen voltunk összezárva, miközbe Korda Gyuri vigyorog a falról.. Nem tudom, de össznép banzájokra sztem nagyobb hely kéne.

Mindegy, nem szólok bele, mert nem én szervetem, mindenesetre jó volt látni néhány arcot.

Amúgy meg jó lenne ha az embernek és az "másik felének" megegyezne az izlése zene terén, vagy legalábbis hasonló lenne, mert már egy kicsit bosszantó, hogy nem tudok semmi olyat mutatni vagy előadni, ami tetszene az illetőnek, ugyanez forditva. Na jó, az előadás tetszik, de nem hallgatná újra.

De azért igy is jó:)

Na.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr351660051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása