HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.02.24. 10:32 Tunc

hmm

No, az elmúlt majd egy hónapban úgy érzem elkezdett dolgozni a tigris (mert ugye tigris éve van).

Volt egy olyan, hogy Operaház fantomja 600. Nagyon jó volt abból a szempontból, hoy mind a három főszereplőváltást láttam, hallottam. Voltak érdekes jelenetek benne. Először is "az éj zenéje" alatt az ábrázolás mód a következő: Christine-t játszó hölgy felfeküdt egy keskeny "deszkára", ami forgott körbe-körbe, a három fantomot játszó színész pedig körbe-körbe járkáltak, közben a hölgyemény mosolygott és meredten nézett előre. Hát, nekem erről nem a mámor jutott eszembe, hanem az, hogy biztos ilyen lehet a beszívottság állapota. Én is nézegetknélmaga körül három fantomot.....
A meghajlásoknál pedig mi lett volna, ha páronként jönnek ki a szereplők, nem egyszerre. Szerintem látszott volna a különbség.:)

Más.

A torkos csütörtök nagyon jó volt, mégegyszer köszönet érte! Nagyon jó volt a kaja, és  utána a sörözés is.

Más.

Egy ember, aki az életem része volt, elment. Tudnék róla beszélni, de nem szeretnék, legalábbis itt. Sok megbántódás, lealázás volt benne, épp annyi, amennyi szeretet, elismerés és tisztelet. De nem így kellett volna végződnie! Méltatlan... Mindegy, késő rajta sopánkodni. Baráti élet fellendítése, sikeres felvételi, jó eredmények az idei félév fő feladata! Nem ülhetek le bőgni, mint egy pisis....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr981786154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása