HTML

Kvintváltó- egyszer fenn, egyszer lenn....

Az élet olyan, mint egy kvintváltó népdal. Egyszer lenn, majd fenn, majd megint vissza le. És ez így megy a dal végéig.

Friss topikok

  • Minc: lol. cukros néni. a magyarok nem szeretik a mosolyt, már én is tapasztaltam... :P (2010.03.11. 13:21) mosoly
  • Minc: jól néznél ki úgy! szerintem belevághatsz (haha) a rövid haj-projektbe! amúgy nyugi, nem lesz gáz.... (2010.01.28. 17:39) 2010 rossz
  • Minc: aszondja kisebb. höhö. :) (2010.01.21. 20:04)

2010.02.28. 21:40 Tunc

találkozások

Pénteken kiderült, hogy jövő hét kedden diplomakoncert és jóformán nem tudjuk a darabokat. Belehúztunk ám, és szerintem már a hangok mennek, csak még a kifejezésre kell rámenni.
De este volt egy oltári IHB, ami nagyon jó volt, csak a hülye fejemmel előbb elmentem, mint kellett volna. Volt okom rá, de azért kár volt olyan hamar lelépni. Este meg a friss munkás Papnővel voltunk, kártyát vetettünk,éjjel kettőkor elkezdtem krumplifőzeléket csinálni, tejföl híján, úgyhogy tejszínnel csináltam a habarást. Jó lett.:)

Tegnap meg evős nap volt. Felkeltem tízkor, délben reggeliztünk krumlifőzeléket a fent említett személlyel, háromkor apuval találkoztam és bementünk kentuckbat enni, utána mentem szusipartira..... És a beleim még mindig kiválóan működnek:D
De ugyanaz történt, mint az előző bulin, h hamar elmentem. Legközelebb megkérek valakit, hogy ne hagyjon!:)

Ma meg vásárlás, döglés és gyakorlás.... hmm.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kvintvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr901798331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása